Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с педала на съединител - 147 1.9JTD 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Не се ровя в интернет защото съм изучавал и завършил ДВГ и устройство на автомобила. Мога да се поровя евентуално в лекции и учебници, информация до която нямаш достъп и никога не си имал.. И това което пишеш са пълни глупости.
    Прочети това и разгледай картинките. Виждаш ли кога съм писал темата, доста съм се бил ровил в интернет, успя да ме разсмееш пак. Прочети правилните термини и ги запомни!
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=87437
    Last edited by lordliness; d.m.y г., 07:40.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
      Не се ровя в интернет защото съм изучавал и завършил ДВГ и устройство на автомобила. Мога да се поровя евентуално в лекции и учебници, информация до която нямаш достъп и никога не си имал.. И това което пишеш са пълни глупости.
      ученето не значи, че знаеш и разбираш. Дори и отличник да си. Поизцапай си ръцете, добий опит, попитай можещи и разбиращи и след това давай глупави оценки

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
        ученето не значи, че знаеш и разбираш. Дори и отличник да си. Поизцапай си ръцете, добий опит, попитай можещи и разбиращи и след това давай глупави оценки
        Не се прави на психолог, кой разбира според теб, аз или ти? За опита мисля че съм разглобил повече двигатели отколкото ти си виждал.
        Ясно ли е?
        Нямаш никакви шансове да се сравняваш.
        Прочете ли правилните термини? Запомни ли ги?
        Last edited by lordliness; d.m.y г., 07:48.
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
          Не се прави на психолог, кой разбира според теб, аз или ти? За опита мисля че съм разглобил повече двигатели отколкото ти си виждал.
          Ясно ли е?
          Нямаш никакви шансове да се сравняваш.
          Прочете ли правилните термини? Запомни ли ги?
          Пиши по темата, с мен вече няма какво да се занимаваш.

          Нека колегата да направи написаното от мен, главата няма да го заболи. А може и да отстрани проблема с минимални усилия. Аз също съм го имал. Нека също да види дали педалът не му закача входящия маркуч
          Last edited by Alex_26; d.m.y г., 10:16.

          Comment


          • #20
            Имах същия проблем и проблема беше в ушето на горната помпа. Там където се връзва ушето има зегерка, която държи да не излезе и нещо като гумичка в самото уше. Тя се беше смазала и така в началото като натисна до посредата педала все едно запира в нещо и после продължава, точно защото всичко се държеше на зегерката и педала плаваще в ушето и накрая точно пред нас като го натиснах се счупи зегерката и се откачи педала и до там. Възможно е да не е това проблема ти, но според мен е някъде там по механизма.
            Fiat Bravo II 1.4 16v

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
              ученето не значи, че знаеш и разбираш. Дори и отличник да си. Поизцапай си ръцете, добий опит, попитай можещи и разбиращи и след това давай глупави оценки
              Браво, разбрал си си урока. И за това не взимай участия в технически въпроси. Да ти припомням ли позицията ти за съединител, лагери и разни други въпроси, необясними за теб, вдигащ тарапана до небесата, защото ти така си бил решил? Така, че не е зле и ти да се придържаш в пълна сила към думите ти.

              Първоначално публикувано от mell0 Покажи съобщение
              Имах същия проблем и проблема беше в ушето на горната помпа.
              Точно тук, както си го описал, почти винаги е проблемът, спрямо симптомите на колегата.
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Comment


              • #22
                НА 156-цата имаше лесен достъп,е сега се надупих да погледна,но на 147 педала е широк и няма видимост какво се случва отзад.На 156 си направих нова втулка и нямаше ядове.
                Тука сега първо бялата щипка ли се откопчва и след това да огледам втулката или? Че навън е точно нула градуса и не ми е забавно да се въргалям и експериментирам.
                Надявам се да съм в грешка в предположенията си ,както за мен ,така и за колегата.
                156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
                  НА 156-цата имаше лесен достъп,е сега се надупих да погледна,но на 147 педала е широк и няма видимост какво се случва отзад.На 156 си направих нова втулка и нямаше ядове.
                  Тука сега първо бялата щипка ли се откопчва и след това да огледам втулката или? Че навън е точно нула градуса и не ми е забавно да се въргалям и експериментирам.
                  Надявам се да съм в грешка в предположенията си ,както за мен ,така и за колегата.
                  Води се Plain Washer - 12638501. Вадиш щипката и оста на помпата настрани

                  Comment


                  • #24
                    Залагам на счупена пружина на педала на съединителя и се заклинват парчетата едно в друго вече два пъти ми се случи и си платих да ми изработят нова пружина която излезе по-евтина от втора употреба

                    Comment


                    • #25
                      Буталото на работния цилиндър е под един гумен маншон,които е скъсан при мен и е пълно с гняс. От профанство реших за временн през скъсаното да наблъскам с литиева грес около буталото. Пита се какви съм ги сътворил и имали значени с ква марка ще го сменя,че са от 30 до 100лв.

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от mell0 Покажи съобщение
                        Имах същия проблем и проблема беше в ушето на горната помпа. Там където се връзва ушето има зегерка, която държи да не излезе и нещо като гумичка в самото уше. Тя се беше смазала и така в началото като натисна до посредата педала все едно запира в нещо и после продължава, точно защото всичко се държеше на зегерката и педала плаваще в ушето и накрая точно пред нас като го натиснах се счупи зегерката и се откачи педала и до там. Възможно е да не е това проблема ти, но според мен е някъде там по механизма.
                        На 156 и на 147 помпите нямат нищо общо, нито захват към педала, нищо. Коренно различни конструкции са. При 147 стержена на помпата завършва с ябълка, която се опира във бронзова втулка, закрепена посредством пластмасова щипка. Ваденето на щипката често е неуспешно, чупи се щипката, защото пластмасата е изгубила еластичност.
                        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от ivaka89 Покажи съобщение
                          Залагам на счупена пружина на педала на съединителя и се заклинват парчетата едно в друго вече два пъти ми се случи и си платих да ми изработят нова пружина която излезе по-евтина от втора употреба
                          Това също си мисля,че може да е проблема ми. Забелязах ,че почна да се случва след като се наложи да го държа натиснат за доста време, чакайки да изляза от една ужасна отбивка. Може да е било случайност , но не знам. Утре ще поразгледам отдолу какво се случва, тази седмица и имам час за сервиз, така че ще видим и там какво ще се каже. Напоследък забелязах, че на моменти целия педал е по-мек, после твърд, после пак мек. Абе шантава работа.

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от tishobg Покажи съобщение
                            Това също си мисля,че може да е проблема ми. Забелязах ,че почна да се случва след като се наложи да го държа натиснат за доста време, чакайки да изляза от една ужасна отбивка. Може да е било случайност , но не знам. Утре ще поразгледам отдолу какво се случва, тази седмица и имам час за сервиз, така че ще видим и там какво ще се каже. Напоследък забелязах, че на моменти целия педал е по-мек, после твърд, после пак мек. Абе шантава работа.
                            Явно не искаш да се цапаш, но можеш и ти да залегнеш да видиш какво е положението, не е много трудно да се ориентираш за да не те набутат от сервиза с излишни разходи.
                            Fiat Bravo II 1.4 16v

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от mell0 Покажи съобщение
                              Явно не искаш да се цапаш, но можеш и ти да залегнеш да видиш какво е положението, не е много трудно да се ориентираш за да не те набутат от сервиза с излишни разходи.
                              Щях да гледам днес, но цял ден дъжд. Утре на сухо ще разгледам, нямам проблеми да се цапам, просто не разбирам особено и дори и да видя проблема,надали ще го разпозная.
                              Странното е ,че от 2 дена насам се оправи и съед. педал е мек и страхотен. Тази кола...

                              Comment

                              Working...
                              X